<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4833700160217587611\x26blogName\x3dsimple+pleasures+of+life\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://simplepleasures-x.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://simplepleasures-x.blogspot.com/\x26vt\x3d-3109865707606302404', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



its MELicious.

melissa lim
mel|-xMUJI
091194 was when i popped out=]
♥ 080409 2310 ♥

i want!!

last long with HIM♥
study hard for O's
stay happy for him :D
ipod TOUCH :D



go to THEM.


twonone08.♥
afifah.♥
ailing.♥
caline.♥
carissa.♥
cheehean.♥
deborah.♥
enweiCLOUD.♥
farah.♥
fengkuankor.♥
genson.♥
gordon.♥
hafidzhin.♥
hazel[nutnut].♥
hidayah.♥
huimin.♥
jane.♥
jiahui.♥
jieyi.♥
jinmin.♥
jinxian.♥
johnathan.♥
jooyee.♥
kimberly.♥
lexayye.♥
lindsay.♥
lixian.♥
luyen.♥
minshuang.♥
murni.♥
nadia.♥
naiming.♥
nasuha.♥
natalie[lili].♥
nathaniel.♥
qamarul.♥
raihanah.♥
ronald.♥
shawntan.♥
shirly.♥
shixuan.♥
shukri.♥
sumayya.♥
vanishaa.♥
weesheng.♥
♥♥wenjiandardar.♥♥
woonling[jolene].♥
yijing.♥
yizhen.♥
yongsoon.♥
yuantingmummy.♥
zakiah.♥



Credits


Designed by shinigami_ojou | Blogger | Blogskins.com


my heartbeat


blog size

Photobucket

blog size




chatterbox!:D









Past


March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
September 2009
October 2009
November 2009
December 2009
January 2010
February 2010
March 2010
April 2010
May 2010
June 2010
July 2010
October 2010
September 2011
October 2011
December 2011
February 2012
August 2012
Saturday, April 25, 2009


my uncle b'day cake..

uncle jon & cake..

me,uncle jon & jie
haha,jie hair so messy..xP

my papa's b'day cake..

mummy & daddy..=)

me,daddy & jie..=)

another pic..

okay,someone drew this.
NICE RIGHT?!like pro draw de.haha.xP
kk,gtg meet nicole.
chao~







our hearts are as one~** 10:48 AM
__________________________________________________________________




hello everymeow!
first things first.
HAPPY BIRTHDAY AUNT ROKON![11thAPRIL]
HAPPY BIRTHDAY UNCLE JONAL![17thAPRIL]
HAPPY 15th BIRTHDAY JIEYI![23rdAPRIL]
HAPPY BIRTHDAY DADDY!ILY![24thAPRIL]
AND...
CHEERS TO VOX BRILLIANCE FOR CLINCHING A SILVER FOR SYF 2009!=D
so there has been LOADS of things to be happy about..
of course there are others..
but those are PERSONAL.
haha.
im really high now.
although i slept at 3am.
but i had six hrs of slp..
good enough.LOL
many things had happened this week..
both good and bad.
but all the GOODs covered up for the BADs.
so im fine.
i guess everything is falling into place now.
i should be rejoicing now.
but i have to buck up on my studies man.
i have to fall into SERIOUS MUGGING.
haha,gtg.
post a few pics first.


our hearts are as one~** 10:40 AM
__________________________________________________________________


Tuesday, April 21, 2009

hello people.just here to revive my blog abit..
one pic for this post.
i baked cookies!
so glad it was a success..
mel teo n mel lim first attempt and success.
here's all the cookies we made..


nice right?!
haha.
chao~


our hearts are as one~** 8:36 PM
__________________________________________________________________


Sunday, April 12, 2009

i am bored.
i seriously am.
early morning wake up..
travel to clementi..
go "sao mu"..
then now at my grandma place..
damn sian sia..
i wanna go bedok inter but some stuff..
hais,sian..
no time!!!
damn sian..ytd go choose design for new specs..
thursday going to collect after tuition..-.-
can someone like,
entertain me?
i am seriously bored to death.
later evening still have to go another place..
DAMN SIAN!
then dint get to go my tuition just now sumore..T.T
hais.


our hearts are as one~** 2:41 PM
__________________________________________________________________


Friday, April 10, 2009

hello everymeow~

im being random at the moment..

someone will know.xP

im REALLY BORED.

cant even sign in msn..

the connection here very lousy..

now at my aunt's hse..

all the way at buono vista seh..

sians.i wish i can go for tuition this sunday..

just now had to squeeze at the back of the seven seater..

so damn squeezy..

then there was one part had to jeep turning de lorhhs..

felt like puking after that sia..

later go home have to go through the same thing again lehhs..

i really want someone to talk to..

the whole day i felt like crying in school..

so damn stressed..

confirm gonna fail my chem mock test,



our hearts are as one~** 5:00 PM
__________________________________________________________________




ello..im gonna post pics today..

earth hour..convinced my whole family to go to changi beach..
me & my aunt..

our new choir gown..
[left to right]
matilda,zihan,me,xichun,wanru
victoria concert hall full-dress rehearsal..
top row:me & natasya
bottom row:linhui & bixuan
me & natasy
matilda & me
wan ru,mat & me
jieling,ming min & me..

my darling juniors.=D

natasya & me..[AGAIN]

candid shot one.
candid shot two.^^

after finish rehearsal..
me & jane.

me,jane & fiona.
YS kor & me.after i got back from sch..


our hearts are as one~** 10:07 AM
__________________________________________________________________


Wednesday, April 1, 2009

yo people.
monday:fun.
tuesday:normal.
today:FUN.
okay.
first period:common test[english].
sucked like shit.sure fail de lorhh.
damn,my eng cant fail lehhs..
first test 9/15,
second test 30/35.
if i fail this test,
really damn shi bai sia.
anyway,moving on.
PURE GEOG LESSON.
it was like LOL.
we were like joking around the whole time luhh.
haha,i scored full marks for monday's test.
woohoo~
i was trying to chiong my chinese compo..
then we had to like copy the answers for our workbk.
then when mr tan walk pass,
he saw my chinese on the table,
then he was like,"if i see you write a single chinese word,
i will take the paper and tear it ar..
i havent done it in my teaching career yet,
so if i do it to you,
it will be my best achievement in my career!"
all of us who heard it were like laughing luhh..
haha,LOL.
then the whole lesson was damn funny de laa.
haha,FUN FUN & FUN.
then recess..
nth much.-.-
ENGLISH PERIOD.
dunno how,
english was fun.
but nt be'cos it was ENGLISH.
it was just b'cos me,jac & yasmin were like super high.
especially me & jac.
we were super DUPER high de canns?
then dunno how,
i started mentioning about rara's fear of fish wondrous eyes.
i really fund it amazing AND amusing,
that someone with eyes resembling fishes',
could be afraid of fishes' eyes.
lol,its like,he can nvr look in the mirror then.
then we started drawing "artistic" drawings of fishes.
haha.
he was like at jingwen's seat,
so me,jac,ya,fadhilah & amielia started to draw and pasted the drawings on his desk..
haha,ue shld have seen the look on his face when he returned to his seat.
LOL.XD
maths period was quite fun too.
at least i learnt sth new and was able to do all the sums.
hehehehe~
lunch,nth much again..
history,sucked mann.
we all like nvr listen in class de lorhh.
we didnt know a single thing about stalin and hitler.-.-
we're like all gonna flung our history test.LOL.
then last period was chinese.
lol,i nvr knew chinese could be quite as interesting and entertaining as other subjects could be.LOL.
i had like no idea how to continue my compo after my third para.
so i called mr fun once,
twice.
and a third time.
the second time was to ask how to translate 'this will affect how they look at the prospects of life.'
then he gave me a translation,'zhe hui ying xiang dao ta men ru he kan dai sheng ming'..
so i wrote it down,
when i wrote down all the words,
he was like,"bu cuo ma..hai hui xie na me duo zi.."
LOL.it was like discrimination lorhhs.
he kan bu qi wo de lorhhs.
haha,
so when he walked away,
i read the line he gave me again.
then i realised whad he translated was,'this will affect how they look at life'.
diao,different lorhh.
so i called him a third time.damn ps lorh.
then me & cher "quarrelled" over it.
lols,then during the quarrel,
he suddenly smiled damn broadly de lor.
looked like little boy.
haha,cute.xp
so in the end,
he gave me this,'zhe hui ying xiang dao ta men ru he kan dai sheng ming de jia zhi'.
so after "helping" me,
he walked away for the third time.
then i looked at the sentence again.
then i realised it meant,'this will affect how they look at their life values'.
-.-'''
diao,me n mel two were like laughing all the way.
so in the end,
dunch care then just continue,
then write finish.
lol,when i finished,
i handed in mine and mel teo's compo to him.
i was like,"na,lao shi,wo he wei qian de."
then he damn funny luhh his reaction.
he snatched the paper and went,"YESSA!"
damn funny de.
haha,me n mel teo had like cheng jiu gan.
cos like,we damn seldom hand in chinese on time de lorhhs.
haha.
then after release,
met hazel they all..
we walked pass th ehall there,
then hazel was trying to tell me sth..
then tengkang keep on trying to tou ting.
haha,hazel throw her shoebag at him.lol.-.-
then i told hazel that i hazel i knew sth then she went totally hysterizal..
she push and push and push me.
all i did was laugh and laugh and laugh.
lol.dunno why i keep laughing.
i was like laughing all the way until we both went for our CCAs.
damn funny.
dunno why i suddenly so high today.
im SO GLAD no one told me to bring my new choir gown.
the gerls had to wear their gown and let insrtuctor take photos.
lol,then had to perform for mdm tay and teachers..
lol.after that,sop 2s did voice matching tonget our SYF standing positions..
voice matching is like we sing,
then we hear whose voice matches whose the most laa.
yun jie,xiaoxian,jessica,debs were the first few..
each person took at least five to ten min to stand in a good position that their voice suits.
then it came to angeline[senoir],
after she sang,
i was like,"cher,put her in between bi xuan & xiaoxian la."
then in the end,
the voices all matched damn well.
then cos she was the first one that after one try get her position straight away,
then everyone was like,"wah,melissa..'da shi' worhh"
damn lame.i just by chance hear that her voice like same with bixuan de..
thats why i just say,
tyco de,she really suit to stand there..
lol.
so choir was damn fun..
LOL.
then went home with ming min,balloon and cantik kakak.
so funny,so long nvr see kakak cantik[hafiz:graduate liao] le..
lol.so reached home ard 1905..
now abit tired but still quite high de..
mummy just now suddenly randomly come hug me from behind.
lol.ILY marmie~
haha,she say i look very happy today..
then ask me to be like that everyday..
lol.haha.
i am happy today.=)


our hearts are as one~** 8:04 PM
__________________________________________________________________